Friday, July 24, 2009

H1N1? aku suspek?

ntah pape la... td duk study lam kls Dr.Aziz, tetiba pgawai tu dtg ckp, sapa2 yg demam, batuk, selsema, pening2 ke apa, sila ke dewan kuliah sekarang utk pmeriksaan H1N1.. aku yg mmg 2hari batuk nie pon g la.. tmsuk mmber2 len.. p la dgn hosmate aku, silah.. yg len pnakot.. bg aku xpe, g je.. bkn pe pon.. smpai sana,

mak ai.. tgk dgn muka btopeng smua, seram gak aku.. dlm hati elok2 x sakit, x bjangkit, leh je bjangkit camni... tunggu punya tunggu, ceh...
beratur pny la pjg, nurse just 3 orang, process mmg lama la.. smp yg laki pon tlepas sembahyang jumaat.. ingatkan cek hapa..
rupanya, tulis nama, kos, no i/c, sakit pe(batuk, selsema,demam,tekak).. so tick jelah kat batuk & tekak..
kena tunggu lagi.. adesss..
then2 depa cakap, ok, u all kena

kuarantin seminggu dari 24-30hb nie.. aku rasa mak ai.. cek pape pon x, tekanan darah ke, test darah ke, suhu badan ke, tetiba kami kena kuarantin.. mana taw kot2 batuk sbb mnum ais ke.. mkn durian byk ke.. hapa ke.. tp cam x logik la kan.. law camtu bek sumer orang
malaysia yg rasa pening je, @ demam skit, trus detect as H1N1..
kn2? ntah pape prosedur.. elok2 excited nk p kls, kena duk rumah
pkai topeng tu.. law lawa xpe
gak..

xpe2, aku nk sain kat topeng tu..
cian akak2, m.cik2 yg rs bengang.. haha.. aku ok jew.. bengang2 hapy..

OH YA.. MKLUMAT TBARU...
IPGMIK CUTI SEMINGGU MULAI 24jul-2ogos COZ DETECTED H1N1..

No comments: