Monday, December 6, 2010

SELAMAT MYAMBUT MAAL HIJRAH 1432~

esok... x, mlm ni. 
maal hijrah.. yg ke 1432..


aku bharap dgn datangnya tahun baru ini..
segalanya btambah baik..
ayah aku makin sihat..
mak aku makin ceria..
abg aku makin byk job.
klong aku makin bsemangat & sembuh emosi dr excident..
adik aku makin menjadi dewasa & rajin..
dan btambah la rezki kami skeluarga.. makin sihatlah kami.. 
& dpermudahkan segala urusan.. hanya Allah SWT yg mampu mberikan segalanya..
kami telah berusaha Ya Allah.. kini kami btawakal kepada-Mu....
dan aku?

esok 7dis10,
bmula tahun Islam baru..
bmula umurku yg baru..
21 tahun~
Selamat Ulangtahun Kelahiran Siti Nor Aisyah.. =)


dgn ini..
aku bdoa.. aku lupakan dye.. lupakan cinta ini.
aku xmau bcinta. aku xmau.
krn ianya maksiat..
yg mghampiri zina.
aku nk jd seorg yg serius dlm blaja,
walaupun cinta dlu xpnh kco mood stdy aku, tp aku tetap xnk..
aku seorg yg tkot sakit.. tkot bdendam.. tkot mbenci owg.
aku xnk tu sume. 
ckup la.. dye yg trakhir..
aku mls pk.
aku nk blaja..
aku nk sibukkn diri.
aku nk ptime.
dlm 10 thn ni..
aku nk wat PHD.. 
aku nk bw 1 fmly ke Tanah Suci Mekah, Insyaallah.. 
semoga dpermudahkan semua,,
Insyaallah.. Ameen... Tawakaltu annallah..

No comments: