Friday, March 11, 2011

asemen vs sukan vs praktikum

alhamdulillah..
asemen tinggal 2 lagi nk dihantar..
sukan sume dh settle. td dh 2x dibelanja oleh lect coz our jobs great.
then praktikum ni yg aku fening!
21 dah start.
tp aku x rasa pape!
owg len pny bdebar sana sini. 
aku xde prasaan pon!
dh la skolah aku dpt jauh! kepong ok?
berulang2 dr cheras ke kepong myb 6am dh kena kua rumah...
how's great la....
moga smua bjalan lancar..
nk mrungut2 x guna dh dpt, so kena tempuh.
kalu mrungut skrg if posting sabah sarawak xkn nk terjun sungai plak kn?
ok!
cik esah mula bcuti 14-18mac SHJ. krna kebiziiiaaaannn...
utk 2 hri ni, just relax kt rmh siapkn asemen. 
cik abg pon balik kg. so xde kua la.. hope dpt fokus.
14 balik dungun.
15,16,17 maybe kat besut.
bertunang~
sapa? aku la kot? ahhahaha...
then 18 balik smula.
19 gi kepong daftar diri.
21 start mgajar.
wht can i say........
i loykeeeeeeeeeeeee!


^_^V biar hati gundah, janji muka heppyyy..


p/s: harap family d dungun & sluruh umat islam selamat daru tsunami.... amin!

No comments: