Wednesday, March 30, 2011

bengang.

xde apa yang paling membengangkan kepala otak aku bila bangun pagi je, rupanya bermimpi ttg owg yg nk sgt aku lupa. bkn aku mletakkn ranking dye pd tempat "insan plg myampah @ benci @ mluat o pape jew. tp bila dh ckp xnk ingt tu, dtg jgk mmg la aku bengang. aku mrh ni. bengang ni. sbb mmpikan dye, 1 hri mmpi tu duk tbayang2. dh selawat bdoa byk kali pon kalu muka dye nk muncul jgk, aku tampar muka guna kaki pon muka dye tetap muncul. ok. tu bengang. tp hasilnya lg membengangkan. 1 hari mood spoil. nk ngajar murid xde mood. kcian murid aku kena marah. bese dye wat pragai aku blh lg tahan. tp kali ni aku slamber badak g tarik kertas lukisan dye, x bg dye mwarna dh sbb wat prangai sgt. bese aku x mcm tuuuu...... aishhhhhhhh.... jauh2. aku xnk libatkn murid2 aku.... sori ammar syg.. dsebabkan tu jgk, aku x ngajar hr ni. RPH meletop siap. ABM siap bawak. LEMBARAN KERJA perghh, dh siap tunggu nk passing je. last2? x ngajar. pasang lagu bg budak nyanyi smbil melukis bebas. bagus x aku? tampar pp laju2! ish sapa plak call nie............. jap. 
ok.sambung citer. aku harap dpt lupakan sgalanya.. tolong jgn muncul dlm mmpi sy. tolong adik dye jgn add sy. tolong mak sdara dye kalu chat, jgn sebut psl dye. xde faedah pon. xkn tkesan pon pd hati nie. wsalam..

No comments: