Thursday, April 7, 2011

3 minggu dah...

yeah! 
diam x diam dah hampir 3 minggu cik esah praktikal...
omg!
esok cik esah kena observe dgn lecturer puan alijah..
oh no!
walaupun puan baik... tp markah tu ssh jgk nk bagi... 
so...
cik esah kena lakukan terbaik!
ala... harap murid2 esok baiiikkkkkkk je sume..
tolong la yer murid2 sayang....
K3 plak tu.. kelas yg jarang masukkk...
omg.... 


p/s: peristiwa haru biru hari ni:
aku: "cikgu x bagi alia balik! dduk sini, jgn kua dr kelas! alia x buat keje sgt kn? xboleh balik!"
ckg xx: "alia mtk maaf dgn cikgu dulu k?"
alia: tundukkkk... muka dekk smbil pkai kasut.
2minit kemudian bila aku mula mlangkah.... tiba2....
aku: "ops, kenapa peluk cikgu ni lia?"
alia: ...... (peluk xnk lepas, habis cikgu2 tarik tapi x mau lepas..)
aku: ok dah2, cikgu maafkan... 
(xmau lepas jgk smpai akk PMM marah & tarik2 dye barulah lepas.. mau 10 min kena peluk x bnafas aku )


pengajaran: ........walaupun mereka istimewa... macam x faham apa kita ckp.. tp mereka faham hati kita... mereka peluk bila kita marah.. mereka cium bila kita sedih.. mereka gelak bila kita geram.. betapa istimewanya mereka....  murid2 pgubat hati cikgu... ;)

No comments: