Tuesday, April 26, 2011

MANGKUK YANG PANDAI MEMBURUKKAN JAMBAN~

Nampak pic ni? marah giler kan? xnyempat2 aku balik kelas trus taip nih!


ya Allah ya Tuhanku.. aku x fhm btul perangai minah sorang nie.. knp la x serik2 lagi. dlu dsebabkan aku terasa dgn dye sbb dye kata aku BABI, dsebabkan aku xdgr dye panggil, skrg wat hal lg dah..... hampir setahun aku x btegur sapa sbb nk AJAR ckit cara hormat owg. dh byk owg terasa dgn dye ni. hr tu mber aku mngis sbb kata2 dye. hoiiii... bkn sorg mngis sbb ko la! bkn 10 owg terasa hati dgn ko la! agaknya ko ni nk kena suap dgn taik lembu gamaknya.. mlut haprak btul.. taw la anak manja... anak tunggal.. nk benda sume dpt... so ko ingt dgn ko burukkan owg sana sini, ko akan dpt kawan? dulu ko ckp jgn kawan dgn si W. nanti aku akan sakit kepala bila si W ni suke sgt mrungut2, cter hal peribadi, masalah dgn pkwe, bla3, W emosi la. BLA3. so what? dah itu perangainya? aku kawan je sumer. ko hasut aku JGN KWN DGN W. so aku wat bdoh. lps tu ko hasut plak  jgn kwn dgn si BLA3 pgai mcm BLA3.. BLA3... smp skrg ko mgata, mgutuk, mburukkan owg, menokok tambah cter.. wah, teror r ko beb.. mcm SYIAL pgai.. SMUA TAHU AKU JENIS X RAPAT SEMUA, AKU KAWAN SEMUA. so ko xkan dapat hasut aku la der... thenn... dsebabkan aku sound ko dalam FB kes ko sorang je htr asemen x bgtaw budak2 due dye, ko burukkan aku. weh, aku taw citer tulah... aku mls ambik port. tu cter BULAN LEPAS. ni cter HARI NI. citer BULAN LEPAS PNY, AKU DGR SMP HARI NI. kuat pgaruh ko der... mcm setan la bisik2 jew keje ko kan? citer kburukan owg. pastu ko citer kat HOUSEMATE ko. pastu HOUSEMATE ko citer kat owg len yg lansung xpenah kenal perangai aku. smp si tukang citer kat aku ni FIGHT dgn HOUSEMATE ko, aku bukan macam HOUSEMATE ko citer. camni la. si tukang citer ni sangat sangat sangat kenal aku. dh 4 tahun. susah senang air mata peluk aku sume dye dah nampak, dah rasa. KO & HOUSEMATE ko dgn x bersalah g crita benda bukan2. pastu tsebar.. tersebar.. TERSEBAR.. smp ke TELINGA AKU HARI INI. skali lagi, ni CITER BULAN LEPAS... dah lama.. sgt dasyat PYEBARAN yg MANGKUK ini lakukan. aku x salahkan MANGKUK ni jew. aku turut myalahkan MANGKUK2 ko yg ikot BONTOT ko mcm ****** kena ikat. sgt... sgt.. sgt.. memalukan! what d hell bila ko ckp aku mgata sedap mlut? meh nok royak nate weh.. aku sound bagi pihak LEBIH DARI 10 OWG YG SAKIT HATI DGN KO. so? aku sound benda betul, ko x peringatkan dekat sumer tarikh benda tu hantar bila & AKU & RAMAI LG XTAW PON DUE BILA. ko tahu, ko hantar siap2, ko diam sorang2. SGT MMENTINGKAN DIRI. buang jew group kelas tuh. macam hancing jew! bkerjasama konon. hakkktuihhh! bila aku sound, MGADU KT HOUSEMATE.. mgata aku macam2. aku JAHAT la.. aku PERAMPAS kawan baik ko la.. aku GARANG la.. aku blagak BKUASA SGT SMP SEMUA SUKA AKU LA... cani2.... xdinafikan aku BAGUS. BAGUS DLM MYAMPAH OWG MCM KO. DH LAMA SGT MYAMPAH NI.. cani jelah weh.... ko tengok jew sape sekeliling ko. ko tengok sape dsekiling aku. ko PANDANG PERANGAI ko.. KENAPA OWG LARI DR KO? KENAPA OWG XNK KAWAN DGN KO? KENAPA? SBB KO MANGKUK JAMBAN. 

*sigh*
semoga Tuhan memberi Hidayah kat ko.. biar sedar sikit semua owg terasa hati dgn ko... ish3...

No comments: