Monday, December 7, 2009

uh! dah 20! *-*

7 dis 09..
uh.... dah 20 taun maaa....
uh... nombor 2 tu x tahan.. 
semalam baru no 1! 



ekekekke.. apa2 pon thanks to all yg wish besday kat aku.. ramai sangat!
blom 7hb pon dah 3 orang wish? masuk pkul 0.01am apa lagi! tik2..tik2.. mesej asyik masuk..
dalam tagged? dalam facebook? dalam yahoo? semua wish.. lebih dah 30 kot? 
x sampai sejam lagi ni..
baru pukul 0.53a.m.. hehe.. apa2 pon thx to all..
aku xnk la pape.. just ucapan sayang tulus & iklas dari korang dah cukup..
doakan aku segala2nya berjaya..
terutama hampirkan aku pd seorang wanita solehah.. amin.. hehe..
love u all...
if sesiapa tny aku sambut x besday, x! sebelum2 ni umo 19 ke bawah blh la sambut kat serata malaysia sambil cuti2 malaysia tp dah no 2 kat depan nie, ekekeke.. bukan tua.. matang.. bjimat.. eheheh.. tp siapa2 nk ajak makan aku on jew.. x gitu namy sayangku? 10hb aku dh kena book! =)
thanks to all..
i love u so much..


p/s: hr ni xde owg baling tepung lg.... sis & bro xdew.. =)

No comments: