Wednesday, December 30, 2009

yeahhhaaa! dah smp k.l!

yehaaa  hotak ko!
ko ingt aku happy??
sp gak yg suka balik dr bcuti? cuba habaq mai??
aku malas... letih!
td bru smp kul 6.30pm dr kul 12pm..dungun-k.l...
lenguh bontot...
tu hr ni, klu balik lwt lg alamatnya mcm dulu2 la, 12-14 jam dlm bas smp aku muntah2!
balik2 xde hapa pon nak makan! semua brg makanan dikosongkn ari tuh.. 
yelah, sbulan lbh balik, xkn nk tggl ikan goreng bwh saji lak kn?
so..
sapa nk teman aku shopingggg?????
plz! aku xde sapa2!
hosmate balik sabtu ni! aghhh.. 4hr kseorangan!!
mau beli beras.. ikan.. ayam.. bla3..




lallallalllalala..
aghhhhhhhh..
hmmmmmm...
prutttttttttttttttttttttttttttttt...

agak luas lubang idung mamat ni kn? cmne nk wat erk? =p


7 comments:

greenhall said...

ajak la ceplos temankan! haha..

maktab ko kat cheras? maktab ilmu khas ke? hehe..


take care. jgn lupa beli ayam, kasi ceplos makan. .

Siti Nor Aisyah Bt.Rahman said...

a'aa. ilmu khas... nk bomohkan owg kena ada ilmu.. haha

greenhall said...

erk, member aku kot sorang kat situ. tp da nak habis da. dia da tua! haha




nanti ajor aku bahasa isyarat beb!

greenhall said...

erk, member aku kot sorang kat situ. tp da nak habis da. dia da tua! haha




nanti ajor aku bahasa isyarat beb!

Siti Nor Aisyah Bt.Rahman said...

uh, xde hal! aku nk kutuk ko pon senang sbb ko bkn fhm bhs kami.. hahahha

greenhall said...

tapi Allah tau bila ko kutuk aku..





jgn sampai aku tarik kaki ko time ko duk melangkak nak masuk syurga nanti!

Siti Nor Aisyah Bt.Rahman said...

ops! pedas... ekekkekke