Sunday, November 15, 2009

Rahsia tulisan~

aku ambik dari sini.. korang nak taw sifar korang p la cek sndri.. kagh3...
tp apa yg tertulis mmg kena dgn aku..



[Tulisan berubah-ubah]
~aku x pnh berubah~
Ada orang yang bentuk tulisannya tidak pernah berubah-ubah sejak dari dulu lagi. Ha..itumenandakan bahawa dia juga seorang yang sukar untuk berubah. Maknanya dia lebih suka mengekalkan personaliti dirinya yang sedia ada sejak dulu. Sebaliknya jika tulisannya sering berubah-ubah, bermakna dia sentiasa mengalami pembentukan dan pembangunan personaliti dirinya malah dia juga bersikap individual. Dari segi membuat sebarang keputusan, orang yang tulisannya tidak berubah sejak dulu lagi lebih tetap pendirian dan lebih tegas. Manakala mereka yang sering berubah corak tulisan mereka dikatakan lebih mudah untuk berubah fikiran. Bukan bermaksud mereka ini tidak berpendirian langsung tapi keputusan mereka itu masih boleh dipengaruhi oleh orang lain.



[Saiz tulisan]
~tulisan aku kecik2~
Kecil- Bentuk tulisan kecil ini menandakan dia seorang yang berfikiran jauhdan bersikap akademik. Selain itu dia juga sebenarnya seorang yang sensitif dan mudah tersentuh jiwanya.


[Bentuk tulisan]
~tulisan aku lebar2~
Lebar- Ia menandakan bahawa dia seorang yang aktif dan suka melibatkan diridalam pelbagai persatuan dan pertubuhan. Selain itu dia juga gemarmengembara sambil bercuti. Tapi nampaknya dia ini kurang bijak dalam menjaga hati teman-teman. 



[Jarak tulisan]
~tulisan aku rapat2~
Tulisan rapat - Memang mudah untuk berdampingan dengan dia ini kerana dia juga berfikiran terbuka.


[Ruangan di tepi] 
~sama ke kiri kanan, uduh la wat besar sebelah~

Perhatikan ruang yang ditinggalkan pada muka surat itu. Sekiranya :
Ruang kiri kanannya sama, jarak ruang di kiri dan kanan muka surat itu adalahsama besarnya 

-Itu bermakna dia seorang yang berfikiran optimistik.


korang plak? p tengok sendiri k!

1 comment:

kEy said...

ekeke~
yeke tu?
fitnah ni beb! ko kne saman! hahaha!