Monday, November 9, 2009

exam..

~~matlamat tidak menghalalkan cara~~


so kawan2, matlamat utk lulus dalam exam tidak menghalalkan cara peniruan dlm exam.. kih3..


p/s: meniru bukan 1 jenayah.. tetapi ditangkap semasa meniru adalah 1 jenayah.. haha..
jenayah xpe jgn jenazah! ;0


esok dah exam.. 


10hb- pendidikan murid & alam belajar..
12hb- pengurusan tingkah laku..
17hb- pendidikan khas..
18hb- pendidikan jasmani..


mungkinkah muka pemalas aku ni akan hadap buku?
mungkin sggup dirotan dikepuk dulu.. hahaha..=p


wish me luck sayang2 ku semua!


6 comments:

kEy said...

wah!
ade subjek pengurusan tingkah laku la!
aku patut nye kne amik subjek ni tuk menguruskan tingkah laku aku yang tak terurus nih!
=P


gudluck!

Sinar said...

ko xyah ambik! bio aku je uruskn ko nk?! hahahhaha.. ko nk cmne? phgargaan dr segi peneguhan positif, negatif @ dendaan? kih3.. ko sesuai dendaan jew nie.. degil! ahhahah...

Anonymous said...

waaa... esok aku last paper..tapi member2 lain semua dah rilek2 kt umah.. uwaa! erm, amik education ek?

Sinar said...

yup... maktab pguruan.. hehe.. prangai x mcm cekgu pon.. huhu..

zimy said...

AMIKLA KURSUS TEKNIK BERFIKIR..ADE KE UITM? USM ADE JE...IDUP USM..HEHE

Sinar said...

zimy:adeh.. sy ni maktab perguruan.. semua bnda kena blaja.. xde main ambik2.. haha.. bkn blaja kat uitm.. teknik berfikir xde plak.. tp kemahiran berfikir ada la? hehe.. blaja ms awal dulu lg..