Monday, November 2, 2009

DAPAT AJAR PSV!

seni itu indah.....







yahooooooooooooo.....
happy yg teramat sangat!
selama setahun aku bersedih..
mula2 masa tahun pra pismp selama 3sem, aku sangat happy sebab dapat minor seni.
hidup aku bahagia sebab dapat bmain dengan pensel & warna, benda yg aku suka..
aku juga antara student seni yg paling top.. arca aku pernah mewakili maktab utk pameran seni besar-besaran di Shah Alam... hnya aku dipilih dari kalangan budak minor..
aku juga boleh la lukis potret & selalu dipuji oleh lecturer..
pendek kata bab seni semua aku top..
sebab aku minat..
cuba kalau aku x minat? hampeh la...
selama 3 sem tulah pointer aku tinggi.. ehhehe.


tp kini.. selepas 3 sem, masuk je degree...
aku kena belajar ntah pape je..
pend.jasmani..
xde pon seni...
aku x puas hati.. dulu kalau marah bolehlah luah atas kertas..
sekarang luah atas muka owg trus.. hehe..
selama 2 sem.. aku tersiksa... tp xpe, abah selalu bagi support..
abah selalu bg aku deco rumah..
cat corak bunga pd tiang rumah & syiling kapur rumah,..
eh, melalut dah! sori2.. hheehhe..


sekarang, hari ini 2nov09!
aku memilih subjek math disebabkan subjek yg ditawar hanyalah
BAHASA MELAYU
BAHASA ENGLISH
SAINS
MATEMATIK
dan aku memilih matematik.... sebab minat juga...
tapi...
tetiba ke Pn. Masitah cakap sains & matematik terpaksa dibubarkan!
aku terpinga2..
tapi yg bestnya diganti dengan subjek SENI VISUAL & KAJIAN SOSIAL..
KAJIAN SOSIAL?? APA TU?
ntah.. rasanya bkaitan sejarah malaysia.. geografi.. blah3...
sah2 aku x minat..
apa lg? SENI DEPAN MATA! REMBAT SEH!
aku xyah cakap la.. tunggu x tgolek je sebab happy sangat..
geng2 pon alahai.. balik2 muka sama...
budak kelas aku yg ambik seni minor time pra dulu..
ish, korang lagi... xpela...
tp aku cukup sedih.. aku je masuk seni dr geng2 aku..
ZILA pilih BM..
SILAH pilih K.SOSIAL..
tpisah la pulak.. susah la nk wat keje..
xpe.. time2 tu gak aku simpan semangat.. aku boleh je wat sorang2..
selama ni pon hidup aku x bgantung pd owg len what?
so..
excited la dpt seni..
x rugi la barang2 seni yg aku beli hampir 2rak penuh tu..
x rugi la beli beg seni yg besar gedabak tu..
x rugi la beli pensel2 seni yg dr saiz kecik ke beso, dr pudar ke terang...
x rugi2... mahal tu semua tu! pensel saja dah RM70..
lain2 maleh cakap... gatai nk pkai brand2 kunun bkualiti.. kena la ikat perut.. huhu..
now, aku xyah buang semua tu..
aku guna balik je apa yg ada..
kalau bgtaw abah mesti abah happy..
abah pon teror seni..
aku x dpt lukis sepertimana abah lukis..
zuuppp2 trus siap..
aku juga x reti sgt design rumah dgn ukuran blah2, sudut blah2 semua tu seperti abah..
aku x la sampai tahap cam abah dah boleh wat sebiji rumah dgn ciptaan design sendiri..
rumah syurga cinta abah & mama.. konsep tradisional.. ekeke..
abah2.. romantik juga walaupun suka myakat anak2 yer..


ow.. berbalik pd topik..
next sem, sem 3 degree la aku.. dah tahun kedua..
dah habis skrg 5 sem.. iaitu 2.5tahun..
tinggal 6 sem lagi.. 3tahun..
semua total, 5.5 tahun....
habis blaja dis 2012...
hehe.. best2..


next sem juga dgr kata subjek susah2...
sem ni pon dah susah.. byk sgt teori2..
semua nk kena ingt.. pavlov, skinner, gagne.. hayoo.... hari2 mmpi korang jew..
sem depan elektif 1, PJK..
elektif 2, PSV..
insyaallah aku akan sentiasa berusaha yg tbaik..
masih nak kekalkan pointer yg 'agak cemerlang' tu..
masih berharap aku dapat up kn lg pointer mengalahkan akak aku yg selalu DEKAN tuh!
masih berharap dpt jd best student..
hehe.. berharap x berusaha x guna la cik ecah kepoh weh...!
ok2..
xpe..
cuba yg tbaik! huh! yeahhhhhhhh!


dah la.. mgarut x habis2..


sudi jg ko bc eh citer mgarut aku nie? ngee~~
sayang ko!
muahhhhhhhhhhhhh!


kekekkeke... thx.. bubye.. happy2....
malam ni nk mmpi jd popular mcm SYED AHMAD JAMAL!
keekeekeke..


nyte!


p/s: nak tunjuk gambar arca assemblaj aku tp xder plak gambar.. nk snap, arca kat maktab, lecturer simpan+sorok.. sebab aku selalu mintak balik!
ngeee~~



No comments: