Monday, November 9, 2009

Tempat aku berkhalwat..

Haaaaaaa.... ni la tempat aku slalu main dulu.. lari2 jatuh tsembam..
dari kecik sampai beso.. seminggu tu confirm2 toing mmg gi la!
ni juga tempat aku mandi2... tp x bogel k..
ni juga tempat aku cintan2 monyet.. smbil bkejaran dgn beruk.. haha...
ni mesti korang tertunggu2 kn?

ni juga tempat aku berkhalwat!
korang mmg pk lain kan??

berkhalwat tu maksudnya adalah berseorangan... bersendirian!
bukan bermaksiat! huh! xleh bla r dgn korg neh! hahahha..

kt cni juga tempat aku men bola sepak dgn abg mat & abah aku masa umo 11 tahun..
aku ingat lagi.. aku menangis gila2 senget sebab abah tendang bola tepat2 kena muka aku.. haha..
seyes sedappppppp! bengkak muka seminggu! rs mcm retak jew korok muka aku nih!


sampai sekarang aku masih rindu tempat nie.. yelah.. tempat aku membesar.. 
tapi sekarang dah jauh.. xleh nak gi selalu.. 
dulu aku duk kat bukit besar tu ha.. 
depan rumah arni nazira ( x rasa pape pon.. haha) jew...
skrg aku dah pindah.. ke dungun.. 
sebab abah jadi tokey minyak kapal terbang! haha.. xleh bla kalau korg percaya!
ni ha.. windu.. !!

masjid terapung kalu orang ganu panggil..

2 comments:

kEy said...

wah!
penah penah...penah dtg...
hehehe..
apakah benar kata 0rang, ini tempat *** bertandang?
Erk......ekekeke~

Siti Nor Aisyah Bt.Rahman said...

*** apakah itu wahai cik key mangkuk sekembang? hahahha..